söndag 1 juni 2014

Up and running!

Såja! Sov som en klubbad säl inatt, herregud så trött jag var efter det där debaclet... Vaknade med lite ont i huvudet, men inte så farligt. (Och nej Malin, jag ser inte suddigt eller så!) Vaknade och kände mig precis som vanligt. Inte ens bulan verkar ha några planer på att stanna, för den är mycket mindre redan idag. Inte ens ett ordentligt blåmärke fick jag, sjukt besviken! ;)

(Jämför med bulan från igår...)


 Eftersom jag inte VET säkert vad jag reagerade på igår så testar jag idag... Tog min proteindrink före frukost, gick en promenad, och åt min gröt när jag kom hem. Inte en reaktion än så länge. Det sista jag åt var ju nötterna, så jag skiter i att testa dom just idag ;)


Nu tvätta upp kläderna och badrumsmattorna från igår, och sen tentaplugga. Man kan ju se det här som om jag testade mitt tentapluggande i praktiken! Ja, mitt centrala nervsystem skyddas FAKTISKT av hjärnhinnor, vätska och ben! Ska nog dock försöka hitta en mindre handfast metod...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar