tisdag 27 maj 2014

Lena är GRYM!

För ett tag sedan startade jag och Lena en utmaning gällande vem som sprang flest antal km i månaden. Jag föll ur ganska snabbt eftersom jag 1, hade ont i foten, 2, blev sjuk, 3, blev upptagen, 4, blev sjuk igen. (Och guess what, jag är sjuk IGEN, kroppen hälsar att den inte vill mer...) men Lena tuffade på som ett litet tåg och ökade sjuuuukt snabbt både distans och hastighet.

Någon kommenterade på fb att hon borde springa lopp, men hon svarade att hon inte hade råd. Sånt är ju livet ibland, men jag var snabb som VINDEN och anmälde henne till ett lopp som present. Alla som vill borde få testa att springa lopp, det är en grym känsla!

Ikväll är det dags, och som tack har Lena gjort en reklamkeps ;)


Med den snygga kepsen kommer ju den snygga tjejen springa som VINDEN ikväll! Jag sitter hemma, snyter mig och håller tummarna! Heja heja!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar