måndag 7 april 2014

Vadå "aldrig ledig"?

"Städar" lite i högen med tidningar jag fått från olika klubbar och genom div prenumerationer. Tänkte ta med till jobbet så barnen har något nytt att klippa i. Har bara lagt tidningarna i en hög eftersom jag aldrig har tid känns det som, och tänkt att "jag läser dom sen"...

Jodå. Är halvvägs ner i högen och hittar tidningar som är 2 år gamla och olästa...

Det mesta är från olika hundklubbar och innehåller ju inte så himla mycket intressant egentligen, men sen har jag ju t ex min prenumeration på runners world som jag betalat dyrt för, och faktiskt har utbyte av att läsa...

Nåja, allt utom runners åker till jobbet! Har jag inte läst hundtidningarna på över TVÅ ÅR så lär jag ju inte sakna dom heller ;)

Men som sagt... Som student är man ju ALDRIG ledig. Nu under VFUn har man plötsligt både lediga kvällar OCH helger? Skitmärkligt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar