fredag 29 november 2013

Jag vet inte hur ert liv ser ut just nu...

Men mitt är typ... Kaos. På alla plan.

Har jobbat över 100 timmar i November, plus att jag pluggat heltid...Kan säga att jag är skapligt trött och sliten, speciellt mentalt, men det ska bli ruskigt skoj att få lön! Synd bara att jag bland annat ska laga en bil för den lönen... Men noga då! 

Sen har jag på något vis lyckats involvera mig på ett mkt oklart vis med en man. Jag vet inte vad vi gör. Jag vet inte var det leder. Jag vet inte OM det leder någonstans. Varje gång jag bestämmer mig för att nej, det kommer nog inte leda någonstans alls, så lyckas han hamna på plus igen... Men jag vet inte. Jag tvivlar lite för mkt och det händer lite för lite för att det ska kännas RIKTIGT bra. Men om vi bortser från allt JÄVLA(!!) tramsande så gillar jag honom. Jag gillar att prata med honom. Lite orolig, ganska bekymrad, många fjärilar i magen, en förvånad känsla över hur det utvecklades. Så här skulle det ju inte alls bli, vafan hände?

Kaos. Jag gillar delar av kaoset. Jag mår dåligt över andra delar av kaoset. Men överlag är jag just för sekunden ganska nöjd med livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar