måndag 18 november 2013

Buzzadorkampanj!

Nu var det länge sen sist, så nu klämmer jag till med två på en gång! Att vara Buzzador innebär att jag kan anmäla mig till olika kampanjer, och om jag kommer med så får jag hem olika produkter som jag ska prova själv och dela ut till vänner och bekanta så att dom får testa också.

Nu har jag fått hem prover av Doves intense repair schampo och balsam att prova själv, och balsam att dela ut. Har iofs bara använt det några dagar ännu, men jag tycker faktiskt att det fungerar helt ok! Håret blir mindre risigt, mjukt och lätthanterligt. Klart det är mer effektivt att klippa sig, men mellan klippningarna tycker jag att det här verkar vara ett bra alternativ om man har hår som mitt, som blir risigt på en kvart. (Dessutom luktar det sjukt gott)

Delade ut balsamet på skolan, hoppas klasskompisarna gillar det också!

Om några dagar borde jag få hem nästa kampanj. Då är det Vanish som ska testas. Det ska bli lite intressant, jag är HOPPLÖS på att få fläckar, men har aldrig lyckats ta mig för att testa Vanish eller något annat fläckmedel. Återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar