torsdag 29 augusti 2013

Shopping

Kan vara så att jag har tokshoppat både igår och idag. Det är ju fan livsfarligt att vara ledig med pengar på kontot! Lätt hänt att dom pengarna inte längre är på kontot sen... Försvarar mina handlingar med att jag faktiskt behöver jeans. Jag har ju inga byxor som passar efter operationen så jag BEHÖVER faktiskt köpa nytt. Sådeså.

Dessutom är det sjukt billigt att köpa byxor just nu. JC rear ut en jävla massa byxor (i västervik iaf) så man kan fynda märkesjeans från 50:-. Dessvärre är det väldigt utplockat i storlek, så det är typ 25-29 tum som kostar så lite. Jag fyndade dock ett par för 400:-, ordinarie pris 1300... Sen har jag köpt ett gäng på Lindex. Både dom och Kappahl har 100:- rabatt på alla jeans, så det är bara att slå till. Dom på bild här kostade 200:- och det kan man ju leva med, faktiskt!

På kappahl hade dom dessutom en SJUKT snygg dunväst som jag la undan. Kontot behöver fyllas på lite, för den var inte gratis direkt, men skitsnygg. Den lär jag leva i när det blir lite svalare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar