måndag 1 juli 2013

Kan ha haft världens mest trivsamma helg

I lördags kväll packade jag ihop hela pälsfamiljen tillsammans med en bag in box och åkte ut i skogen till kompisen och hennes familj. Ser ut som om jag ska vara borta en månad, men det är alltså en natt ;)

Innan vi lämnade stan passade vi på att geocacha lite. Den här jäkla cachen har vi båda letat oss gråhåriga efter. Visade sig att GPS bara visade 13 meter fel... Nu är den iaf funnen!
 
När vi kom fram fick jag kramar. Värsta bästa stället ju! På kvällen grillade vi, snackade skit och drack vin. Mitt i natten någon gång gick vi iväg en sväng och geocachade lite mer, och sen drack vi mer vin och öl innan vi nöjda och glada la oss för att sova. Jag fick låna en stuga ute på gården, och sov som en liten prinsessa hela natten. Vaknade hyfsat pigg, gick och rastade djuren och sen fick dom sitta ute på gräsmattan och sola en stund medan jag städade ur stugan.

På söndagen satt vi mest och hängde, glodde på roliga klipp och snickesnackade om ingenting. Jag "byggde en koja" tillsammans med barnet (dvs jag blev inbyggd i kojan...) innan vi åkte in till stan igen. Vi käkade mat och sen fick jag cykeln lagad IGEN... Fick med mig rabarber hem också, sjukt bortskämd man blir då!
Inget märkvärdigt, bara sjukt trivsamt och lätt den bästa helgen på länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar