onsdag 17 april 2013

Ok, låt oss vara fullkomligt självutlämnande nu...

Jag har ju lovat före- och efterbilder när det är dags för plastikoperationen, och som det ser ut så är det ju dags nu, så då kör vi väl då... *Hyperventilerar*

Så här såg jag ut för tre år sedan, före operationen:





125 kilo vägde jag innan.

Här är en vecka efter operationen, här har jag gått ner 12 kilo och det syns inte ens.





Här har jag gått ner 20 kilo, och det börjar synas en smula




Här är det minus 40 kilo





Och så minus 48 kilo, vilket är det mesta jag gått ner.




I dagsläget har jag gått upp ca 3-4 kilo, men jag vågar hävda att det är en hel del muskler. Här kommer minutfärska bilder:









Jag ser ju fortfarande helt galet fet ut! Och visst, jag väger ju inte 60 kilo direkt, så jag är ju lite fet fortfarande, men tittar man sedan på den sista bilden jag tog...




Så ser man ju att det mesta som gör att jag ser fet ut är lös hud! Förvisso är det fläsk i huden också, men det är ju liksom en jävla skillnad när man sträcker ut huden!

Jag utgår från att fläsket som sitter fast i den lösa huden kommer avlägsnas samtidigt som huden, jag kommer ju vara helt sjukt snygg efteråt... Oklart hur ryggen kommer se ut, den kanske slätas ut när dom sträcker huden framtill, men jag hyser inga förhoppningar om det.

Så tja. Som jag sa, så kan det ju omöjligt bli värre än vad det är. Efterbilder kommer direkt jag vaknar ur narkosen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar