söndag 14 april 2013

Men hörrni, den här Omar Mustafa-historien blir ju bara märkligare?

Nu har jag inte hängt med till 300%, men jag tror jag har greppat det här hyfsat ändå...

Ok. Socialdemokraterna sparkar en snubbe och snubba, och tillsätter bland annat en annan snubbe. Bra så. Snubben har varit aktiv i partiet länge, ingen okänd kille mao. Bra så.

Efter typ två dagar kommer det fram att snubben är ordförande i en organisation med, enligt min högst privata åsikt, en smula märkliga åsikter. Eum. Ok. Vilken miss tänker man då.

Sen ältas det här några dagar, tills killen får sparken pga för mkt tumult (min åsikt).

Nu SKULLE man ju kunna tro att partiet gjort en pudel eller nåt, och liksom MISSAT att snubben är involverad i en organisation med förlegade åsikter, och att när de sedan inser det så rättar de till misstaget.

Det SKULLE man ju kunna tro.

Om man inte tittar på nyheterna, där kvinna som jag inte minns namnet på säger "ja självklart gör vi bakgrundskontroll på alla, men vi kunde aldrig tro att det här skulle få så stor uppmärksamhet" (Fritt citerat, typ)

Nu bryter vi ner det här lite. Dom visste. Men trodde inte att folk skulle bry sig om att killen är ordförande i en organisation som bla. har en förlegad kvinnosyn.

Dom visste om det. Trodde inte att det spelade så stor roll...

Hallå???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar