söndag 28 april 2013

Lite naket, och lite stygn, om någon är känslig

Det var knappt att jag vågade ta av mig gördeln för att duscha,men när den ändå var av passade jag på att ta lite bilder. Jag är ju helt SJUKT snygg?! Ja asså, ni behöver inte hålla med, jag bryr mig inte om vad någon säger just nu, jag är helt VANSINNIGT snygg!

Före och efterbilder:







Det ser ju för fan ut som om jag gått ner 15 kilo, minst! Jag är så SJUKT nöjd! 2,3 kilo (BARA!) tog han bort. Förebilderna togs väl runt 3 dagar före op, och nu är det 4 dagar efter.

Strecket jag har på magen är bara markeringspenna, jag har inte haft lust att gnugga så mkt på magen med aceton så det får vara kvar... Har dessutom fått sår efter tejpen som jag hade första två dygnen efter op, tror det hette elastoplast? Men skitsamma, petitesser.

2 kommentarer: