onsdag 3 april 2013

Lite mer Buzzador, sms-grupp

Som jag berättat tidigare så är jag "Buzzador", vilket innebär att jag mellan varven får testa olika produkter och sen tipsa om dom ifall jag gillar dom.

Nu är jag med i en kampanj för sms-grupp, som är en tjänst där man kan skapa grupper i sin telefon och nå flera personer med ett sms. Enklare och billigare om man mellan varven skickar samma sms till flera personer. Fungerar på en höft som en gruppchat, alla jag lagt till i gruppen kan skicka sms till hela gruppen, och man betalar bara för ett sms oavsett hur många som ingår i gruppen.

Jag har tex skapat en grupp med hela kumlaanstalten, eftersom dom är inbjudna till möhippan i höst, jättepraktiskt att bara skicka ETT sms och alla får samma info.

Ni kan klicka här och testa själva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar