onsdag 3 april 2013

Ja men en lista då

I brist på något roligare. Snodde den HÄR, och den verkar ingå i något slags award som ska skickas vidare, men jag är rabulist och skiter i det ;)

1. Vad ville du bli när du var liten?
Journalist, bland annat

2. Vad är du idag?
Student/förskollärarvikarie

3. Var vill du helst resa?
Överallt!! Företrädesvis någonstans där det är varmt, men jag är flexibel så länge det finns något roligt att uppleva. Hurttigrutten vill jag ju gärna åka t ex.

4. Var ser du dig själv om 5 år?
Om fem år är jag... *Blundar och räknar* 22 39 så om jag fortfarande vill ha unge hoppas jag att jag har det då.  Bor i Örebro, fast jobb på någon ball förskola. Typ.

5. Rött eller vitt?
Jag associerar orden med vin och om det är vad som avses så blir svaret rött.

6. Sommar eller vinter?
Sommar sommar sommar!

7. Skog eller hav?
Svårt. Hav, tror jag.

8. Vad gör dig ledsen?
Så mycket...

9. Vad är det bästa du vet?
Att resa. Att shoppa. Att läsa. Att lyssna på musik. Att göra sådant som man egentligen inte får.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar