tisdag 9 april 2013

Bokat lite aktiviteter, med eller utan samarbete...

I slutet av april åker min handledare (och numera ganska nära vän) till Skåne en sväng så jag har bokat in mig för en plats i bilen. Tänkte våldgästa den gravida uppfödaren och låta henne träffa mig hundarna, och dessutom åka iväg och dricka kopiösa mängder vin med en viss författarinna som bor några mil där ifrån. Det sistnämnda hänger ju helt på att uppfödaren kan tänka sig att ta hand om djuren en kväll/natt, men det är nog inga problem om jag ber snällt.

Dessutom har jag bokat in att jag och en klasskompis ska jogga vår ruset (jag vet, men dom skriver det så...) i Örebro i maj. Hon stretar emot, men går nog att övertala!

Skönt att få åka runt lite. Har ju tänkt åka en del i sommar också, men eftersom jag inte vet hur det blir med jobb och så ännu så får jag avvakta med det ett tag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar