onsdag 13 februari 2013

Tänka på miljön? Nej, tänka på MIG!

Igår fick jag min duschblandare utbytt. Jag har bara haft pissljummet vatten i duschen senaste... Tja, tre åren. Dock har det blivit värre, så nu tog jag tag i saken och bad att få det fixat, och det fick jag till min oerhörda förvåning.

Dessvärre visade det sig efteråt att det inte blev ett dugg varmare i duschen, så nu ska den bytas igen, någon gång i en framtid nära mig. Jag orkar inte ens...

Nu när jag skulle duscha upptäckte jag den hårda vägen att vattnet dessutom blivit KALLARE, nu var det inte ens kroppstemperatur längre. JIPPI!! Upptäckte också att om man spolar kallvatten i någon annan kran samtidigt som man duschar så blir vattnet nästan tolerabelt varmt. Nästan. Så just idag tänkte jag inte så fasligt mkt på miljön...

Gud vad jag vill flytta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar