måndag 18 februari 2013

Örebro i mitt hjärta

Eller nåja, det är väl mest Frodis i mitt hjärta, eller nåt.

Jag har ju inte kommit mig iväg ännu :( Jag vill fortfarande flytta (tramsiga pojkar till trots), men det är så SJUKT komplicerat att byta skola, och jag har så kort tid kvar (nåja...) att jag inte vet om det är värt besväret på något vis. Men helst hade jag flyttat direkt. (Trots att jag gladeligen skulle stanna om SOMLIGA slutade tramsa och förstod sitt eget bästa...)

MEN, med lite tur får jag iaf åka och hälsa på Frodis om bara två veckor! (eller tre, om man räknar den här) Det hänger lite på om dom jag i så fall ska åka med har råd att åka, så jag väntar besked fortfarande, men jag har konsulterat MIN budget, och fixat hundvakt, så JAG kan iaf åka om dom kan. Jag hoppas.

Det ska bli sjukt roligt! Frodis ska ha sin schlagerbaluns den helgen, och efter vad jag har hört brukar det gå vilt till... Kanske tom dom beryktade E och K kommer. Jag börjar misstänka att dom inte finns egentligen, det bara pratas om dom med efter 10 års vänskap (nästan) har jag bara sett dom på bild och knappt det. Jag kanske får duscha innan balunsen, så dom vågar sig dit?

Lite ledigt, lite shopping, lite buffé på Kinamuren, lite Frodis, lite snickesnack och lite alkoholhaltiga drycker är precis vad jag behöver!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar