måndag 25 februari 2013

Nej, nu får det faktiskt räcka

Ni vet den där snubben jag skrivit om, som är smått schizofren och typ bara är rolig att prata med när man ignorerar honom? (Annars kan ni scrolla och leta)

Nu har han haft en ovanligt trevlig period, och varit riktigt normal ett tag, inte ens fått panik när man pratar med honom (amen seriöst...) meeeeeen det skulle såklart inte hålla i sig. Nu är han sådär skum och avståndstagande igen, så nu får det faktiskt räcka.

Han är fantastisk, och vore han en smula mer normal (och intresserad) skulle jag gifta mig med honom, men det här jävla tramsandet orkar jag inte med. Det kanske är så att han är en smula förvirrad och inte vet vad han vill, jag vet inte, men jag är inte beredd att stå ut med den här skiten medan han i så fall funderar på saken. Nej tack.

Klart jag kommer ändra mig nästa gång han beter sig normalt, men just nu har jag iaf fått nog...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar