fredag 15 februari 2013

Jo det är ju jävligt lätt att vara klämkäck...

Alla hjärtans jävla dag igår igen. Trevligt. För vissa.

Inte så att jag bryr mig, jag kan inte påstå att jag gräver ner mig över det, men en sak RETAR jag mig på.

Under hela gårdagen svämmade facebookfeeden över av statusar liknande "varför ska man bara säga att man älskar någon under en dag på året", blaha blaha, blaha

Jag säger inte att dom har fel. Det har dom inte. Klart man ska visa att man tycker om folk hela året. Men det intressanta var att SAMTLIGA på min feed som sa den här skiten det här, är människor som sitter i sina fasta förhållanden. VARENDA EN.

Klart det är lätt att kräkas plattityder när man har sitt på det torra, så att säga. Jag gissar att merparten av alla singlar på min sida önskar att dom kunde få älska någon en dag om året iaf. Och när jag kommenterade saken på facebook så fick jag höra att jag är bitter.

Tja, det kanske jag är. Men det var liksom inte det som var själva poängen här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar