torsdag 21 februari 2013

Håll andan, är mitt tips

Jo ni vet den där duschen... Den som fick ny blandare, men ändå inte fick varmvatten, men om man spolade kallvatten i en kran samtidigt som man stod på ett ben och kluckade som en kyckling duschade så fungerade det hyfsat ändå?

Och ni vet den där Ebba, som tänker att "om jag skruvar ner till kallvatten kanske det blir varmare sen om jag vrider upp igen?", och testar det?

Och ni vet, när det är en SÅN dag, när ingenting fungerar... Kan ju säga att vredet fastnade på kallt. Finns inte på KARTAN att det går att vrida tillbaka igen. Iofs blev det ingen större skillnad på vattentemperaturen, märkligt nog (men varför är jag ens förvånad??), men jag vågar inte riktigt chansa på att det håller i sig, så jag har i huvudet gått igenom mina inbokade interaktioner med andra människor den närmsta veckan, och försökt estimera när hyresvärde kan tänkas ha löst problemet... "Om några dagar har jag en lösning, tror jag" sa han igår. Så jag gissar om en vecka.

Såatte... Om vi skulle råka träffas föreslår jag att ni håller er i medvind.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar