lördag 23 februari 2013

Baby boom

Alltså, det här barnfunderandet, och stressen över hur skitgammal jag kommer vara om det blir aktuellt, blir inte direkt bättre av att typ alla jag känner blir gravida och spottar ur sig ungar till höger och vänster just nu... Jag får PANIK!

För sekunden är det tre nära vänner och en bekant som bakar ungar. Dom ska dessutom föda med bara några månaders mellanrum i sommar/höst, så det blir en sjukhelsikes baby boom. Jag vill inte vara sist. Och jag vill inte vara gravid helt själv. Kan ni sluta?? Eller iaf vänta några år...

(Men grattis! Det är inte det att jag inte är glad för er skull, det är jag verkligen!)

3 kommentarer:

  1. Skynda dig om du nu också ska producera smått då kan jag sympati producera ett syskon till saga ;)

    SvaraRadera
  2. JAg har ju för sjutton gubbar ingen pappa! Du får hejda dig lite!

    SvaraRadera
  3. Sätter in en annons i tidningen till bröllopet: halvgammalt fruntimmer söker pappa till sitt framtida barn. Du bör vara tålmodig, gilla att resa och är du intressant och har god konversatonsförmåga både innan under och efter sexakten är det ett stort plus. Om inte bör du vara villig att lära. Skicka ditt svar märkt med "30+ och klockan tickar"

    SvaraRadera