lördag 5 januari 2013

God jul, och grattis på födelsedagen!

Fick EN TILL julklapp idag, det är fan inte klokt så snäll jag tydligen var förra året ;)






Och eftersom jag snart fyller år gav jag mig själv en prenumeration på Runners World i ett år. Kan vara skoj med lite inspiration och tips en gång i månaden tänkte jag, man tappar ju lätt sugen.

Om någon ANNAN mot förmodan känner sig nyfiken på vad jag önskar mig i födelsedagspresent så har jag bara svindyra saker på önskelistan. T ex senaste säsongen av Supernatural som nyss kommit på dvd... Eller tredje säsongen LOST, eller tredje säsongen av Vampire Diaries..., eller...

Annars skulle jag behöva komplettera min samling av Lasse Åberg-glas. Den har dessvärre decimerats en smula så nu har jag bara 2 vinglas och 1 ölglas kvar :/ Vet inte ens om man kan köpa dom längre? Har inte sett dom i butik på flera år. Å andra sidan har jag ju bott i en jävla skog i flera år...


1 kommentar:

  1. Lena (sporadisk läsare)6 januari 2013 14:17

    Har du nån bekant i/nära Bollnäs så finns dom där på Lisa´s saker och ting :-)
    Så dom bör ju finnas på fler ställen oxå.
    God fortsättning på 2013!

    SvaraRadera