söndag 6 januari 2013

Boo Fakking Ya!

Laddade ner Quizkampen när jag satt på skolan och glodde under en SJUKT intressant föreläsning om IKT i förskolan (ska berätta om den en annan gång), men sen så orkade jag inte engagera mig i att hitta någon att spela mot, utan la det på hyllan så länge. Några timmar senare plingade Åke till och jag hade fått en spelförfrågan från vikarien av alla människor, trevligt. Spelade en runda, och man kan säga att det gick... Sådär.

Blev totalt förnedrad!

La ut bilden på fb och sa att nu måste jag nog ta livet av mig, och fick genast 570 förfrågningar från vänner som vill se mig ännu mer förnedrad ;) Men jag har faktiskt vunnit några matcher. Och förnedrat vikarien, så nu känns det bättre. Han ynkade om att jag är ondsint som alltid väljer tv-serier när möjligheten finns, för han har ju inte sett en enda... Jag kontrade med att jag inte är så vidare värst haj på tv-spel, men av någon anledning tycks han ha en viss förkärlek för den kategorin ;)

Märkligt nog tycks jag vara bäst på kategorin som handlar om kroppen, och olika sjukdomar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar