fredag 28 september 2012

Piece of..?

Nu har det gått 10 dagar sen jag beställde och BETALADE min onepiece från Piece of shit Norway.

På deras hemsida står det följande:

"Varorna skickas i 99 fall av 100 samma dag. Vilket oftast innebär att kunden har varorna dagen efter. Är det några problem som innebär att det blir försenat kontaktar så vi dig omedelbart."

Jag upprepar: "Är det några problem som innebär att det blir försenat kontaktar så vi dig omedelbart."

Efter 6 dagar, när jag varken fått varan eller hört ett pip från dom, skickade jag ett mail och frågade om det var något problem med ordern?

Svar: "Tyvärr har det blivit en försening med den leveransen, vilket är
varför ni inte fått något trackingmail.
Ny beräknad leveransdag är om ca en vecka. Vi ber om ursäkt för detta
och tackar ödmjukast för ert tålamod!"

Alltså. Efter 6 dagar kontaktar JAG DOM, och får till svar att det kommer dröja en vecka till. 

På måndag har den veckan gått, och har jag inte hört något från dom under måndagen kommer jag nog  bli en smula otrevlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar