måndag 24 september 2012

Jag fördriver tiden till midnatt

Så jag kan betala mina räkningar direkt, så nu kör vi en lista! (JAAA!)

Ditt fullständiga namn? Ebba Eva Lena Cecilia Söderman (Sug på den...)
Hur lång är du? 163
Ögonfärg? Blå/grå/brun/gröna. Heter det melerade då?
Spelar du något instrument? Hardly
Dina första tankar när du vaknar? MEN HÅLL KÄFTEN OCH LÄGG ER OCH SOV!!!!
Vart befinner du dig just nu? I soffan
Biter du på naglarna? Nej.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Det varierar
Har du några husdjur? Tre hundar och förmodligen lite ohyra
Är du singel? Kan du fethaja
Vem vet mest om dig? Fan vet. Frodis vet mkt så det är nog hon. Men den där Jester som jag öht inte känner är fan spot on när han säger saker om mig. Obehagligt.
Vad vill du ha just nu? Pengar?
Vad är du rädd för? Massor
Vem var din första riktiga kärlek? Minns inte
McDonalds eller Burger King? Svarar nog BK, eftersom McDonalds i den här stan har så USEL service
Sjunger du? Det händer. Vanligen för att skrämma barnen på förskolan.
Vad har du för skostorlek? Tittar man på mina skor pendlar det mellan 36-40.
Vill du gifta dig? Nix
Kommer du överens med dina föräldrar? Så länge jag inte pratar med dom.
Din hårfärg? Mörkbrunish
Vad ska du göra i morgon? Skolan, sen jobba på förskolan
Vad sover du i? I <3 br="br" eller="eller" en="en" g="g" h="h" ingenting.="ingenting." ls.="ls." med="med" och="och" p="p" pyjamasbrallor="pyjamasbrallor" simontisha="simontisha"> Favoritårstid? HÖST!!
Favoritmat och dryck? Vad som helst med kött, och cola light/pepsi max
Hur svarar du i telefonen hemma? Hemtelefon? Ska man ha sånt?
Vad är du sugen på nu? En piggelin
Hur svarar du i mobilen? Med mitt namn
Sov du ensam inatt? I wish...
Vad gjorde du kl 08 i morse? Var på väg till förskolan för fältstudier
Vad var det senaste någon sa till dig? IRL? "Vill du ha kvittot?" Gissar jag
Druckit idag? Cola light och cola zero
Vad är det för väder hos dig nu? Kallt.
Godaste glassmaken? Piggelin
Drömmer du mardrömmar? Det händer.
Favoritklädsel? Favorit? Något sjukt snyggt. Vad jag oftast använder? Något säckigt och sjukt fult-men bekvämt
Favoritgodis? Turkisk peppar!
Hur många kuddar sover du med? 1, om inte hunden räknas.
Vad längtar du mest efter just nu? Att vara färdigutbildad, ha ett fast jobb och ledig tid efter jobbet....
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Inte ett skvatt, tack och lov
Saknar du någon just nu? Ja.
Vill du ha barn? Nope, inga egna nej.
Är det någonting som är stressigt i din tillvaro? Ja, typ allt just nu...
Längtar du till din nästa födelsedag? Verkligen inte. Mina födelsedagar är värdelösa, och så blir man äldre...
Är du blyg? Gud ja
Vad gör du just nu? Genifråga! Jag fyller i de här frågorna.
Tycker du att du har fin dialekt? Givet
Tycker du om snö? Första snön brukar vara mysig, men efter ca 12 timmar är jag less och vill ha vår
Hur mår du nu? Som ett rövhål, ungefär
Vad är din önskan just nu? Vinna några mille på lotto. Mer realistiskt att klara tentan.
Har du något speciellt citat som du inrättat exakt hela ditt liv efter?
Vad lever du på? Kosttillskott
Vad gör du om 5 år? Rockar fett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar