onsdag 19 september 2012

Förskolejobb!

Fick ett pass på förskolan där jag jobbar extra och har varit där hela dagen. Toppen!

Trots att jag har bättre betalt på nattklubben (vilket ju är helt absurt) så ger det ju extrapengar som jag kan peta ner rakt i sparkontot eftersom dom är "extra", skitbra! Dessutom får jag ju erfarenhet som kan vara bra att ha när jag är färdigutbildad.

Men HERREGUD så slut i huvudet man blir när man inte är van! Nu är det "bara" 15 barn på den avdelningen jag jobbade på idag, men det kunde lika gärna varit 500. Och eftersom man är ny så vill ju ALLA att jag ska hänga med just dom, och ett barn i synnerhet har hängt efter mig heeeeeela dagen. Det barnet är så, det minns jag sen sist. Man blir liksom paxad och skulle man få för sig att gå till ett ANNAT barn så får man skäll *S* Det tar på krafterna, man känner sig lite kvävd.

Men det var skoj ändå, och det ger ju som sagt en del extra pengar in på kontot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar