tisdag 29 maj 2012

Nytatuerad!!

"Vi" fick förenkla motivet lite eftersom det är så sjukt pluttigt (man har ju inte skitstora handleder direkt) men jag är skitnöjd. I det här fallet är enkelt helt perfekt.

Kan varmt rekommendera Emil på Electric Ink i Västervik! (Dom andra som jobbar där är garanterat kompetenta dom också, men jag är ju en smula partisk...)

Roligast var ju när jag och A som följde med som sällskapsdam satt och pratade om mina andra tatueringar, och hon frågar var jag gjort dom och jag svarar "Hemma i Umeå". Då utbrister snubben "Jag tänkte precis fråga om du inte är från Umeå!" Då blev jag nästan lite förälskad...

Förälskelsen gick dock över när han fortsatte meningen med "...fast det låter lite som om du är från Stockholm också..." HMPF!! Stockholm?? *Muttrar*

Skitkul hur som haver att prata med någon som känner till Umeå, olika stadsdelar och ställen. Fick lite "hemlängtan" så det är tur att jag snart ska åka upp!

Sen fick jag tips om att det bor en till Norrlänning i stan, som jobbar på Telia. "Gött sa jag, då ska jag gå dit och stalka honom!" "Ja gör det", säger den störtsköna snubben.

Very nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar