söndag 20 maj 2012

Köpte en skitcool sparbössa

(40 pix på dollarstore)

Hade en sån inbrottssäker sak i plåt tidigare. Fick den i julas av uppfödaren när jag var hundvakt och har sedan dess petat ner alla enkronor jag fått över, plus några större pengar när jag inte "behövt" dom. Nu kunde jag inte åla mig längre utan öppnade plåtbössan och räknade pengarna,och jag hade 350 spänn där i!

Övervägde att  växla in dom, men eftersom tanken är att jag ska ha dom till semester eller något liknande och inte köpa skit för pengarna så lät jag bli. Petade ner dom i den nya sparbössan istället, så får dom ligga där och växa till sig. Oddsen för att jag skulle låta pengarna vara om jag växlade in dom är inte höga direkt, jag är VÄRDELÖS på att spara.

Kanske skulle peta ner ALLA sparpengar där i? Bössan går iofs att öppna, men man måste skruva loss baksidan för att få ut pengarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar