måndag 7 maj 2012

Jag kommer ju lätt vara hetast i löparspåret...

Har lite problem med att jag behöver ha med mig lite grejer när jag joggar, t ex astmamediciner om jag skulle råka få lite akut andnöd... (Just den saken får jag blogga om en annan gång)

Grejen är ju att det börjar vara för varmt för att jogga med jacka,och mina löparkläder har inga fickor direkt, så jag får ha pryttlarna i händerna. Pryttlarna = Åke ajfån och astmamedicinerna. Till Åke har jag köpt ett sportarmband som kommer vilken dag som helst, men medicinerna måste jag fortfarande kuta runt med i handen och det är sjukt irriterande. Behöver man dessutom jogga på kvällen så måste man ju ha med sig nycklar och skit också, besvärligt!

Kom på att jag hade den här lilla läckerbiten liggande i källaren, den torde rymma både mediciner och nycklar, och kanske tom en vattenflaska!

Ska köpa ett sånt där tufft midjebälte som man kan ha vattenflaskor och grejer i sen, men det kostar rätt mkt så jag tror att jag tar det när det börjar bli NÖDVÄNDIGT, kanske när jag joggar en mil eller mer. Under tiden får den här sjukt snygga saken duga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar