onsdag 2 maj 2012

Jag behöver en större resväska...

Försöker lista ut vad jag ska ha med mig på min nästan tre veckor långa turné i Norrland i sommar och det jag kommit fram till so far är att jag behöver en större resväska...

Måste ju ha med löpardojorna, både till att jogga och promenera, sen skor till utställningarna, och några sommarskor (nej, det går inte att kombinera) och så kanske vi vill gå ut någon kväll och då kanske man vill ha heels...

Sen ska man ju ha kläder till alla dom där tillfällena också... Sweet jesus vad grejer! Mer än för en utlandssemester! Carina har säkert kläder att låna ut om det kniper, men ändå. Jag kan ju inte leva på hennes garderob hela resan liksom.

Tack och lov behöver jag inte så FASLIGT mkt grejer till hundarna. Köper hundmat när jag kommer upp till norrland och utöver det är det väl typ stamtavlorna jag behöver ha med mig, det tar inte så fasligt mkt plats. Det är väl tygburarna som blir lite knöliga att släpa på men det ger sig.

1 kommentar: