tisdag 22 maj 2012

Det är väldigt mkt löpning i bloggen nu

En smula enformigt kan man tycka, men det sorgliga är att det är ungefär det enda jag gör nu för tiden. Jag pluggar, joggar och tar hand om hundarna-utöver det ingenting!

Mitt sociala liv är ju som bekant en katastrof, men i början av Juni får jag iaf besök av familjen Lillskutt! Skoj som attan! Ska göda dom ordentligt, ska bara klura ut vad jag ska laga *S* Grillat, kanske?

Sen undrar jag om jag lyckas lura hit Frodis något i sommar... Insåg ikväll (ja jag är lite trögtänkt mellan varven) att under alla dom år vi känt varandra så har aldrig Frodis varit hemma hos mig, det är alltid jag som åker till henne! Det faller sig ju helt naturlig iom att jag inte jobbar som normalt folk, men nu får vi styra upp det här känner jag ;) Det är banne mig dags att vi går ut och festar på en krog där vi i princip inte KAN bli utkastade...

Medan jag väntar på bättre sociala tider så kör jag väl på med joggandet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar