måndag 30 april 2012

Och apropå att jogga, bucket lists och annat

Idag kommer Malin dragande med det här i motioneragruppen. St Olavloppet. Ett stafettlopp på 33 mil som går mellan Norge och Sverige. Hon tänkte sig att vi i gruppen skulle delta med ett lag!

Fy fan vad skoj! Och fy fan vad jobbigt... Nu ska ju inte alla jogga samtliga 33 mil, men ändå! Vi kommer jogga 4 dagar i rad, olika långa sträckor varje dag. I värsta fall kanske tom flera sträckor varje dag...

Nu blir det inte förrän nästa år, så jag har ju tid att träna, men helwitte så jobbigt, och helwitte så SKOJ! Jag har ju gått ut hårt för att ändra på det faktum att jag har ett så jävla tråkigt liv, jag har ju aldrig GJORT något värt att berätta om, så nu försöker jag göra ALLT, ju mer udda desto bättre typ. Jogga mellan Norge och Sverige har jag banne mig aldrig gjort!! Är inte DET något att berätta om så vete fan...

Jag känner mig helt vrickad som säger det här, men jag LÄNGTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar