tisdag 17 april 2012

Lite bilder från "Mamma Mia"

Musikalen som entertainment teamet satte upp en kväll. Ni vet den där kvällen när Frodis krossade den stackars tyskens hjärta så han inte ville prata med oss på flera dagar...

Det var verkligen katastrofdåligt, jag var tvungen att se filmen när jag kom hem för att fatta vad fan det handlade om för det var noll och ingen handling i musikalen, bara musik! Jag tycker det var helt underbart! Det faktum att det var så dåligt var ju mer än halva nöjet! Legogubben finns med på några bilder, ni kan säkert klura ut vem det är jag menar! Notera också konferencierens JÄTTERÖDA skor...

Speciellt den här scenen är en smula obegriplig om man inte sett filmen...




Serb-tysken (som jag för övrigt också älskar-och Frodis avskyr) friar. Om jag fattat saken rätt ska han föreställa Hugh Grant... Pierce Brosnan... (Här fick jag ett hånfullt sms från Frodis som undrade vilken jävla film jag kollat på egentligen...)



Snubben som står i bakgrunden här, han i guld-outfit, är en helt makalöst skicklig dansare. Om jag minns rätt så var hans specialité break dance, och let me tell you-han var skicklig.

Legogubben in action...



Mer legogubbe, bara för att det ska framgå ännu tydligare hur lik en legogubbe han är ;)

VÄLDIGT skicklig dock, det ska han ha credit för!



Och så universums rödaste skor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar