måndag 13 februari 2012

Jag köpte en tröja...

För typ... 7-8 år sedan. Eller, jag köpte byxor, och tröjan följde med på köpet eftersom det var ett "paket" liksom. Byxorna passade, tröjan var på tok för liten, men eftersom jag är en hamster så har den hängt i garderoben sen dess. Provade den nyss och kan plötsligt ha den! Den sitter tom löst... Jag blir lika förvånad varje gång, trots att jag vet att jag gått ner i vikt!

Minns ni den där jackan jag köpte? Ellos hade någon deal där man fick köpa en svinsnygg jacka för typ 20 spänn om man handlade för osv. Köpte en jacka i en storlek som jag HOPPADES kunna ha NÅGON gång, eftersom jag precis var nyopererad,och sen dess har den hängt i garderoben och väntat. Provade den någon gång för kanske ett halvår sedan och då saknades det ca 10 cm för att jag skulle kunna stänga den över tuttarna. Nu har jag ju tappat 9 cm över tuttarna sen oktober, så jag testade jackan samtidigt som tröjan och nu kan jag stänga den! Den sitter jävligt tight, men några cm till så är saken biff.

Skoj när det syns i garderoben också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar