tisdag 13 september 2011

Vilken tur att jag bestämt mig för att stanna hemma

Jag vaknade nämligen dyngsjuk... Drack ett glas Amarula igår kväll och blev så JÄVLA snuvig... Jag brukar bli lite snuvig av den, tror det är något jag inte tål (men orka bry sig??), men inte SÅ snuvig.

Vaknade mitt i natten och fick leta fram nässprayen för att jag fortfarande var snuvig, men det var inte förrän på morgonen (som inföll kl 6...) som jag fattade att jag var SJUK... Man är ju jävligt smart ibland.

Tur jag redan hade bestämt mig för att vara hemma,och att det inte var något jätteviktigt i Vimmerby idag. Ännu mer tur att jag blev sjuk NU, och inte nästa vecka!

Somnade om en stund och sov till halv 10 ca, så nu har jag ätit "second breakfast" och ska ge mig på pluggandet så jag får in lite cash någon gång den här månaden, helst redan den här veckan...

*Snyter sig*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar