söndag 11 september 2011

Sjukt spännande dag...

Som vanligt helt knäckt efter att ha jobbat natten. Somnade kl 6, vaknade första gången kl 7 och klev upp 930. Var vaken en stund och kollade tåg, tog hand om hundarna osv, och sen sov jag 2 timmar till. Ta hand om djuren och sen tvätta.

Jag har HÖRT att det är bra att ha rena kläder när man ska umgås med folk på dagarna. Vet inte om det bara är ett rykte men jag vågar inte chansa. Gud, jag har en person i mitt vardagsliv som luktar förjävligt... Riktigt sådär så att man håller andan när man ska vara i närheten... Jag tror inte att h*n har några problem med hygienen, utan h*n luktar nog bara så sjukt illa i sig själv! Det luktar liksom metalliskt... Vidrigt, jag kräks nästan. Stackars människa.

Nu har jag iaf rena kläder för veckan, och det mesta som ska med till Turkiet är också rent. Har skrivit en packlista som är OROVÄCKANDE lång, så jag tror att jag får provpacka i veckan och se hur mkt som måste strykas från listan. Har bland annat 4 par skor på listan. Vet inte riktigt hur det ska gå till, men minst ett par måste nog strykas... Mina rosa älsklingar ska med om jag så ska flyga i dom, men dom silvriga får kanske stanna hemma... Vi får se. Sandalerna tar ju inte så mkt plats, så...

Nu är tvätten iaf tvättad och torkad, och eftersom mitt liv suger just nu så måste jag gå och sova ganska exakt nu. Jag ska nämligen kliva upp 0530. (Nämnde jag att jag inte är vidare morgonpigg ELLER flexibel för förändring i mitt liv??) BLÄ!

Ska bädda rent i sängen och sedan vara OLYDIG och vara vaken till 23, för jag ska titta på Dexter i sängen tillsammans med pojkarna. (Dom håriga, om någon var förvirrad och trodde något annat)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar