onsdag 14 september 2011

Om jag är friskare?

Hardly... Vaknade och mådde ännu sämre idag än igår, trots att jag inte trodde att det var möjligt.

Det sorgliga är att jag måste till skolan i morgon. Jag har ett jävla fittgrupparbete som ska redovisas på förmiddagen, och om jag inte dyker upp måste jag göra OM arbetet, trots att jag redan gjort det, så att säga. Sjuk eller inte så borde jag överleva att åka in för 2-3 timmar. Frågan är ju hur många jag smittar längs vägen...

Idag ska jag försöka skriva på en uppgift som ska vara inne på fredag. Det är en rätt viktig uppgift så jag vill få in den i tid. Det är "bara" 2 sidor (minst) så det ska nog gå bra, bara att blaja på lite. Sen har jag en muntlig uppgift som det ska lämnas in en disposition för. Den ska vara inne när jag är i Turkiet, så jag känner att jag måste få den klar innan jag åker. DESSUTOM har jag några uppgifter som skulle varit inlämnade redan, men eftersom jag fick böckerna först igår så har jag lov att lämna in dom lite när som... Så jag är inte sysslolös iaf.

Fördelen med den här kursen är att uppgifterna är nästan löjligt enkla, så det tar inte jättelång tid att knåpa ihop dom.

Jag har iaf som mål att skriva fler ord på skoluppgiften än i wordfeud idag, men med 3 matcher på morgonkvisten så ligger skolan på lite minus... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar