måndag 12 september 2011

Jag blir hemma i morgon.

Jag fick tillbaka min sommarkurs rättad och klar, men inte godkänd. Måste komplettera 3 saker och skicka in den igen. Grejen är att jag behöver få betyg jävligt(!) snabbt, för CSN inväntar dom poängen innan dom ger mig några pengar. Som det ser ut just nu så kommer jag få åka till Turkiet utan pengar, om inte både skolan och CSN är JÄVLIGT snabba.
Det är iofs ingen katastrof, eftersom jag 1, redan har mat och sprit betalt och 2, kan plocka ut pengar med VISA där nere när dom väl kommer in, men det känns rätt värdelöst att åka ner LUSPANK. (Och jag menar verkligen luspank...)

Helwitte vad jag filibustrar... Det jag skulle ha sagt är att jag stannar hemma i morgon för att försöka få uppgiften klar så snabbt som möjligt. Jag missar en halvviktig lektion, men det känns som om pengar är viktigare ändå på något vis...

Har kompletterat 1 av 3 ikväll, men resten får jag ge mig på i morgon. Min hjärna fungerar helt enkelt inte när jag klivit upp kl 5 på morgonen. Jag läser, men jag förstår inte vad orden betyder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar