måndag 12 september 2011

Jag är så trött att jag svimmar av och dör en smula!

Upp kl 5 i morse för att åka hit (är i skolan fortfarande) till kl 8 för det jävla grupparbetet. Kl 10 var vi klar med grupparbetet, och sen ska vi VÄNTA till kl 1 innan vi har lektion... Känns inte ALLS som bortkastad tid. Inte ALLS. Jag tänker skita i den sista lektionen och åka hem. (mao har jag bara EN lektion idag)Det är "bara" info om hur det kommer gå till nr "vi" är på studiebesök på våra praktikplatser, och det studiebesöket kommer inte jag vara med på för då är jag i Turkiiiiiet.

I morgon har vi en riktig lektion, och en lektion om hur man pratar inför grupp... Stön så ointressant! Helst vill jag stanna hemma, men eftersom vi är en så liten grupp har dom säkert koll på vilka som dyker upp, så det är väl lika bra att släpa sig hit. Ledig onsdag, en lektion tprsdag, ledig fredag, lördag, söndag och måndag, sen en lektion tisdag och sen sticker jag till Turkiet.

Vi har även fått schema för v. 40-44 nu och kan kunde jävligt skitnöjt konstatera att vi inte har några långa dagar eller grupparbeten under dom veckorna. under v. 40-43 har vi inte en enda dag när vi slutar senare än 12. Underbart.

Utbildningen är jätteintressant, men det faktum att vi måste släpa oss hit är helt värdelöst. Jag kan inte koncentrera mig i den här miljön så jag får ändå göra allt jobb hemma. Att man är dö-trött hjälper ju inte direkt till.

45 min. till lektion. Sen drar jag en kvart innan den slutar och åker hem till pojkarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar