söndag 11 september 2011

Frodis the reseplanerare tänker då på allt!

Ni som har hängt med RIKTIGT länge minns kanske att jag, the globetrotter, inte ens hade fattat att man kunde beställa mat till resan utan gick och grunnade på hur jävla hungrig jag skulle vara efter typ 6 timmars resa... Frodis kom till undsättning och frågade om jag ville ha mat på planet, och sa i samma andetag att HON iaf hade planerat att äta... Klart miffot ska ha mat också! Räddad från svältdöden.

Nu har Frodis varit framme igen. Den här gången har hon räddat mig från att vara nykter OCH att svälta ihjäl eller dö av tristess.

Det här trillade in i min inbox:

"Sådärja, beställt och betalat! Amarula, Dooleys och skumpa på utresan. Beställde även ett barn-paket åt oss, då får vi varsin smoothie, liten godispåse och liten påse ostbågar. Eftersom det kommer bli en lång bussresa och väldigt sen ankomst tänkte jag att det nog är bra om vi har lite matsäck så vi får något litet i magen. Ett in case of emergency-kit så vi inte får blodsockerfall a la grande och blir osams :) Det ingick även en Toy Story-pysselbok, den kan vi ju ge oss på efter skumpan!"

Jag ska aldrig resa någonstans utan Frodis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar